

اگر مهرباني را فراموش كرديد
حتمن فيلم wanderشگفتي رو ببينيد
ديالوگهاي ساده عميق درسهايي كه در گذر زمان فراموشمان شده ....
ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01
انيميشن زندگي ونسان ونگوگ خيلي دوست داشتم . من عاشق ونگوگ و نقاشي هاش هستم ولي بيشتر از نقاشي هاش زندگي كردن و عاشقي كردنش را دوست داشتم .اين اني زيبا بخند.......ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01
ما را در سایت زيبا بخند.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 11:01